fredag 17 juli 2009

Fredag

Blev inte mycke sova inatt men idag har jag hållit mig vaken hela dagen så jag hoppas på att somna av utmattning :)

Såg att flera reagerat på att bäbisräknaren har gått upp i dagar har nu ändrat till BF enligt Rutin ultraljudet vilket verkligen känns som ett slut datum för mig. Idag är de 48 dagar enligt RUL och 30 dagar enligt sista mens så de ska bli spännande att se när hon verkligen tittar ut så där är svart på varför de ändrats.

Vi går in i ny vecka idag V34 de känns som att jag växer för var dag nu trycket neråt är enormt stort emellanåt får jag stanna av och "hålla" upp magen för att de känns som att hon håller på att trilla ut.

På onsdag väntar nytt besök hos BM ska bli spännande att se vars mitt blodvärde ligger nu jag hoppas de har stigit något.
Nu är de dags för oss här hemma att göra kväll både två och fyrbenta verkar vara i behov av sömn.

Go natt!

Inga kommentarer: