söndag 26 juli 2009

Söndag

Den här helgen har verkligen flugit förbi, vi har hunnit med massor dock återstår en del. Alla våra köksluckor är målade kaklet är nytt alla bänkskivor är utbytta och vi har ny spis och fläkt ja de ser helt enkelt ut som ett helt nytt kök. Jag ska fota det då vi är helt färdiga så ni får se.
Jag har dock inte kunnat göra nästan nånting under helgen jag har mestadels legat då jag har haft så fruktansvärt ont och de har lett till att jag även mått fruktansvärt dåligt, de är tråkigt att inte kunna vara så social när man har folk hemma men vad gör man..
Vi är så otroligt tacksamma att Rikards föräldrar har varit här i helgen vi kunde inte ha fått de bättre. Dom är dessutom otroligt lättsamma och trevliga att ha här.
Lexie har njutit över att ha allt folk här och tagit varje tillfälle att få sig en lekstund eller ett knä att krypa upp i.

Vi har pratat mycket under helgen och imorrn blir de att ringa ett samtal jag måste lyssna på min kropp denna gång, allt stöd jag har runt mig har gjort att jag känner mig trygg i situationen.
Jag hade nog inte själv varit stark nog att göra det men tillsammans klarar man allt. Ja ni som står mig närmast vet vad jag pratar om ni andra kommer bli uppdaterade.

Ikväll är lugnet åter på Avanäs vilket känns skönt, älsklingen grejar fortfarande och jag ska snart smyga mig dit och tjyvkika :)

Kattungarna växer för var dag jag skulle kunna sitta där i timmar, jag har fått mig en favorit och förhoppningsvis blir de min nästa avelshona i mitt och min kära mors katteri.
Jag ska fota dem imorrn så ni får se ska även lägga in en magbild från i fredags då jag gick in i V35 men bilderna är på kameran än som är hos mamma och pappa så de får bli imorrn.

Go natt kära läsare!

Inga kommentarer: