tisdag 28 juli 2009

uppdatering


Dagen har gått fort men otroligt mycke har blivit uträttat, alla samtal är ringda och fixade och mina mediciner är uthämtade. Känns skönt att vi hann med allt idag så slipper man oroa sig över saker som inte är fixade.

Jag har laddat in bilder så jag bjuder på ett litet bildmaraton :)





Höggravid och förlöser kattungar samtidigt, funkar fint :)



Våran älskade brudmaffia



Sent igår kväll, tårarna rann i rädsla för att hon skulle somna för gott...


Magen i V35 jag är gigantisk.

Mina fötter har nu svällt till dubbel storlek så jag har tagit en paus från gardinstrykandet, hittade ett par kanonfina gardiner idag (de var på tiden).
Ikväll blir de lugna gatan här hemma jag ska kika runt på internet efter en speciell sak, någonting jag önskat mig under väldigt väldigt lång tid. De kan nog bli ännu mer pysslande framöver :)
Ska även upp till mor och far och titta till kattungarna en sista gång innan natten, kan inte hålla mig därifrån många timmar. Kan knappt bärga mig tills vi får ha en egen kull, jag och mamma är ett bra team.

Puss och kram

Inga kommentarer: