onsdag 8 juli 2009

Onsdag kväll

Tiden har bara sprungit iväg idag känns de som kan ju bero på att vi tog oss sovmorgon imorse då de kändes som att min höft och mitt bäcken höll på att ge upp.
Idag har de iaf varit uppehåll solen har lyst igenom några gånger och temperaturen har varit uppe på 15 grader helt okej faktiskt.
Har lagat mat för två dagar både moussaka och tacos, tacosen slank ner till middag och imorrn blir de moussaka perfekt för Älsklingen då han kan ta med sig de till matlåda.
Lexie har blivit ordentligt tränad idag och de märks hon sover nu sött i soffan och lär nog somna gott i natt också hon visar inget tecken på att vilja kliva upp direkt.
Ikväll har jag börjat pyssla med bebbes album en sida är nu snart klar, är så otroligt roligt pyssla måste ju vara en av de bästa sysselsättningar som finns.
Förhoppningsvis hinner jag göra klart alla "gravid" sidor innan hon tittar ut, de är bra tidsfördriv.

Inatt börjar Rikard jobba och jobbar hela helgen jag ska försöka åka förbi Vännäs dagarna på fredag då jag lix ska in och ta prover. Ett som ska med hem därifrån är iaf sockar har knappt några som är hela och likadana längre.
Kommer bli tomt då han är borta på dagarna men nu är de bara 1 månad kvar sen har han semester vilket känns otroligt skönt.

Idag har de kännts som att ha ett bowlingklot mellan mina ben går inte att missa att hon nu har lagt sig tillrätta hoppas man vänjer sig vid känslan de är ju ändå 7 veckor kvar.
Som vanligt är hon aktiv och sparkar mig både här och där :)
På fredag kommer en ny magbild då vi kliver in i en ny vecka.

Dags för dusch och sängen!

Inga kommentarer: