torsdag 16 juli 2009

Kvälls uppdatering

Åskan har precis lugnat sig jag är inget större fan av åska men jag brukar inte bli riktigt rädd men denna gång fy fan säger jag bara, ett tag funderade jag på att lägga mig under bordet och ta djuren med mig. Lexie hon är helt oberörd och bryr sig inte alls om att de åskar så mycket att de viner i rutorna och glasen i skåpet klirrar hon sover sig igenom alltihop. Men de är ju skönt för hennes del.

Åkte ju till sjukgymnasten idag hon mobiliserade mitt bäcken och hoppades att de skulle stanna så iaf några dygn de hoppas jag också, dock har jag om möjligt mer ont ikväll men jag försöker se de positiva de betyder iaf att något hänt och kanske kanske är de bättre imorrn.

Jag hoppas nu att åskan är borta för ikväll och att jag kan sätta igång tvn igen alldelens strax börjar ju unga mödrar Norge vilket jag absolut inte vill missa.
Jag ska nog göra mej en go macka tills dess magen börjar kännas lite hungrig, de är det dryga då Rikard jobbar eftermiddag de blir ingen ordning på våra mat tider men idag är sista dagen innan han går på helg ledighet vilket känns underbart.
Vi får väl se om Glorias bäbisar tittar ut i helgen också är så spännande.

Dags att göra iordning lite mackor :)

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Hoppas verkligen att de blir bättre för dig snart.... håller alla tummar och tår för din skull.
Vi får försöka styra ihop nått i helgen så vi får sitta och snacka lite skit en stund... :)

Sussi sa...

Hej gumman! Har läst att du har det jobbigt med bäckenet. Hoppas det går över för dej efter förlossningen. Men du, har inte bebis räknaren ändrats bakåt? Har för mig att det stod 30 nånting för nån dag sen.
Kraaam!