fredag 13 augusti 2010

Update

Lexie har inte patella på intyget står de U.A så otroligt skönt, helt fantastiskt. Dock gick de inte riktigt lika bra sen. På väg ut från veterinären lyckas hon fastna i deras gallerbro, fort in igen med en blödande hund. Fort blev de lugnande och lokalbedövning, länge höll vi hoppet om att hon brytit den rakt av. Men hon hade brytit den ända in i klokapseln så de va bara att operera bort, så nu har han bandage och ska äta medicin i 14 dagar. Vad är oddsen på att lyckas göra illa sig på väg ut från vet?
Tur i oturen va vi ju på rätt ställe och fick fort hjälp, men helgens utställning är ju bara att glömma vi åker med som maskotar och hejarklack men vi får sitta vid sidan av ringen.
De känns otroligt tråkigt jag har varit så laddad inför helgen sett fram emot de så mycket, men bäst av allt Patella U.A de kommer fler utställningar när hon är ok igen.
Nu ligger hon på soffan med sitt gröna bandage skamsen och inte alls så pigg, de kommer nog ta hårt på henne att inte få röra sig, träna eller simma som hon brukar vi får helt enkelt ta en vilopaus.

Nu ska jag njuta av min underbara dotter och hund i soffan en stund, de finns inga jag älskar mer än min underbara familj!




Inga kommentarer: