måndag 9 augusti 2010

Måndag

Vi har haft en så lung natt att jag kan knappt tro de vet inte när vi hade en så lugn natt sist, vi alla känner oss utvilade och glada. Nellie far runt som ett yrväder för att hinna med allt som hon har tänkt med andra ord hinna riva ut överallt där man inte får.

Jag har ringt och bokat tid för patella undersökning och till min förvåning fick vi tid på fredag inte alls så lång väntetid som jag trott. Får faktiskt lite panik tänk om hon faktiskt har patella. Nej nu ska jag sluta tänka så och släppa de här fram tills på fredag, då vet jag svart på vitt...

Nu ska jag ut och göra bort kaninerna sen sätta igång med rensning av hallon, en del ska bli sylt annat till bakning.

Kram


1 kommentar:

Frida sa...

vad skönt att ni fått en lugn natt! Det är guld värt! :)

Hallon som är så gott!
Kram