torsdag 12 augusti 2010

Kväll


Jag fick hjälp idag de är tur de finns läkare som verkligen förstår jag har haft henne flera gånger tidigare så hon visste vem jag va, perfekt.
Nina kom på besök mitt på dan och fixade mitt hår, hon är en ängel. De blev superbra och precis som jag vill ha de hon vet vad hon pysslar med...
Nellie passade på att visa att hon visst kan gå och till och med springa om de vill sig väl, vi alla skrattade gott hon är en riktig spexare.
Ikväll har hon gått en hel del själv helt plötsligt släpper hon taget och kommer mot en, de värmer hjärtat!

Imorrn är dagen D jag är sjukt nervös, stressad ja you name it men jag försöker tänka att hur de än är så är de samma fina Lexie vi åker hem med. Samma underbara hund som vi inte skulle byta mot någon, men tänk om allt fick gå vägen vilken lycka.

Nu ska jag mysa ner mig framför tvn med vetekudden!



1 kommentar:

Frida sa...

vad söt hon är lillgumman! Och superduktig som går själv!
Lycka till idag!

Kram