söndag 1 augusti 2010

kväll

Nu har vi kommit in igen efter kvällens sysslor. Nellie sover hos mamma och pappa så vi har passat på att göra bort sånt där som inte hinns med annars. Rikard är på väg i säng eftersom han jobbar inatt och jag kikar runt på datorn.

Gårdagen va verkligen fantastisk våra kära vänner N&D följde med oss och de blev en toppen kväll. Vi åt på great eastern tills vi va så proppmätta att vi nästan rullade ut därifrån. Därefter blev de bio beck levande begrav, grabbarna gnällde en stund men efteråt kunde även dom hålla med om att filmen va riktigt riktigt bra. Faktiskt är de en av de bästa beckfilmerna och defenetivt värd att se på bio emellanåt drog alla efter andan i salongen.
De blev sent innan vi va hemma men vad gör de då man får en underbar sovmorgon! vi är så glada över att vi har mina föräldrar de finns inte ord för hur tacksamma vi är för all hjälp!

Jag funderar över vars tusan man ska hitta sig lite hallon? Jag skulle så gärna vilja få tag i nån liter och kunna göra lite sylt å så, jag får nog leta mig tokig innan jag hittar nåt!

Nu ska jag göra kväll till djuren sen bege mig mot sängen jag också!


2 kommentarer:

Nina sa...

Vi hade verkligen en super kväll, så himla mysigt med middag och film =) Det måste verkligen göras om, nu får vi tagga inför kommande tripp :) Kramen

Nina sa...

Vi hade verkligen en super kväll, så himla mysigt med middag och film =) Det måste verkligen göras om, nu får vi tagga inför kommande tripp :) Kramen