söndag 22 augusti 2010

Måndag

De blev ingen riktigt bra natt Lexie bet av sig bandaget och Nellie hade hög feber och höll igång fram till halv fyra. Gubben va smart nog och for på jobbet ett par timmar tidigare, de va iaf omöjligt att sova här hemma.
Där vid halv fyra somnade dock lillgumman så då slocknade även jag och vovven, vi va dock inte lika pigga då hon vaknade vid sju. Nu verkar dock febern borta tack och lov, de är nog tänderna som spökar ännu en gång. Vi får hoppas på att hon sover en bra stund mitt på dan.

Vädret är något gråmulet men jag har tänkt ta mig en prommis iaf, vi tänker trotsa vilo rådan och ta första promenaden på en och en halv vecka. Lexie fungerar inte utan motion dock tränar vi ju lite lätt lydnad men de är ju inte alls de hon är van vid. Hon brukar simma ett par gånger i veckan, en riktig långprommis varje dag och träning 5 gånger i veckan. Inte konstigt att hon är lätt irriterad!

Nu ska jag klä på mig och Nellie vi ska ut till frysen och hämta mat och samtidigt hämta tidningen!



Inga kommentarer: