fredag 13 augusti 2010

Kväll

Så här i efterhand skrattar vi lite åt dagen vi kommer iaf aldrig att glömma den, men de är med ett leende på läpparna Lexie är U.A på patella jag föll inte på målsnöret denna gång! Jag är så otroligt glad.

Vi har plockat lite hallon ikväll vi hamnade mitt i ett hallonland man skulle kunna stå hur länge som helt och plocka om kroppen hade orkat, men de gör den ju tyvärr inte bättre att ta lite åt gången så slipper man bli liggandes.

Nellie somnade som vanligt numera lugnt och stilla och har sovit sen halv åtta förhoppningsvis sover hon hela natten med bara korta uppvaknanden om än dom är många så är de så mycket bättre än vi har haft tidigare.
Hon går nu mer och mer de är så roligt att se hennes lycka när hon går själv hon är så glad att de finns inte, älskade lilla tjej!
Jag hoppas jag ska hinna filma de nån dag för nu går hon så pass många steg att har man bara telefonen i närheten så hinner man.

Nu ska vi bege oss mot duschen sen sängen, de är en dag imorrn också!

Inga kommentarer: