onsdag 11 augusti 2010

kväll

Har legat hela kvällen har inte blivit ett skit gjort, har pallrat mig mellan toan och soffan. Rikard har sprungit med vetekuddar och ipren de är tur han är världens bästa.
Imorrn ringer jag kvinnokliniken, att ha så här en gång i månaden är inte okej. Den som sa att de skulle bli bättre den dan jag fick barn hade fel, de blev faktiskt värre!

Numera är de becksvart redan vid tio jag kan inte låta bli att tycka att de är lite mysigt om än tråkigt då man inser att för varje dag som går kommer vi en dag närmare vintern känner mig inte färdig med sommaren i år.

Systra mi skrev en kommentar idag alltid lika roligt att höra av er, vi saknar er här uppe! Jag hoppas vi ses snart igen!

Nu dags för sängen och försöka sova bara att ta mig dit känns som ett projekt!


1 kommentar:

Linda sa...

Dålig tröst men för mig gick det över när jag var 25-26 nånting - när jag var i din ålder fick jag ibland gå ut och gå för jag kunde varken sitta ligga eller stå utan smärta... Hoppas dom fixar nåt som gör att du slipper ha så ont!!