tisdag 24 augusti 2010

Onsdag

Idag är de Rikards sista jobbar dag de känns otroligt skönt, de innebär att imorrn får jag sovmorgon. Vi kör skift här hemma då Nellie sover så här dåligt jag tar natten och Rikard morgonen, de fungerar absolut bäst då jag alltid vaknar på natten då hon är vaken. Om än R skulle ta henne så skulle jag iaf ligga vaken hela tiden som tur är kan han sova.

Vi har fått i oss frukost och kollat nyheterna Nellie sitter och pratar i telefon som vanligt, hennes nya roliga sysselsättning. Hund telefonen verkar fungera fin fint och hon är helnöjd och pratar högljutt med den på andra sidan luren. Tur att hon fick sig en egen telefon i födelsedags present.

Vädret är ju absolut inget att hurra över regnet öser ner och de blåser ordentligt, så vi får nog hålla oss inne idag. Självklart måste vi ju ut till djuren men de blir ingen utelek.
Surt jag hade hoppats på att kunna träna hund ikväll men de ser ju inte allt för lovande ut!

Dags att byta blöja och byta bort morgonrocken!


Inga kommentarer: