måndag 23 augusti 2010

kväll

Dagen har varit lång både jag och Nellie har varit trötta dock har inte den mindre av oss velat sova speciellt mycke iaf. Nu sover hon iaf gott med pappa han blev sen hem efter en bökig dag på jobbet med punktering ute i skogen och missöden. De är tur att han är snäll och hjälper till iaf när han kommer hem.

N ringde nyss hon hade varit iväg med Gera och tränat så avundsjuk jag blev läste dessutom igenom en del av min gamla blogg, från Siri tiden då den mesta tiden gick till att träna hund. De va en otroligt rolig tid, jag hoppas på att få igen en del av detta framöver.
Är Lexie bättre nästa måndag ska vi åka iväg på måndagsträning iaf en stund.

Nu ska jag och lexie njuta av lugnet och se fångarna på fortet, de är nostalgi! Lexie lyxar till de och är utan bandage på tassen, måtte detta läka nångång!


Inga kommentarer: