onsdag 4 augusti 2010

kväll

De blev en lång dag i stan men vi hittade de mesta förutom gummistövlar till mig, jag som verkligen behöver ett par då jag besöker skogen titt som tätt och är otroligt ormrädd. Får fara runt på fler ställen senare i hopp om att finna några.
Vi har nästan bestämt vilken frysbox de blir bara att invänta att den kommer hem antigen i slutet av denna vecka eller i början på nästa.


På kvällskvisten kom syster m familj så vi installerade herr rambo i kaninhuset och umgicks en stund innan de va dags att bege sig in och göra lite mat.
Nellie har haft rätt ont i magen ikväll många tårar och mycke bubbel, än en gång har hon fått i sig nåt. Peppar peppar har hon sovit bra nu så kanske håller de i sig.

Nu är de dags för sängen måste bara fixa barret eftersom jag är nyduschad annars är de som att vakna upp breve ett spöke imorrn.

Sov gott



1 kommentar:

Pernilla sa...

Jag har ett par fina stövlar på jobbet :) bara att komma och titta på dom.
Kram