måndag 2 augusti 2010

Tisdag

Vi har haft en helt okej natt, Nellie va vaken 5-6 ggr för att få nappen men sov sen ända fram till halv sju. Kanske gjorde om möbleringen sitt!
Vi har varit upp till mamma och lagt om hennes sår och nu försökte jag mig på att måla buren ett varv invändigt med Nellie i vagnen, de va ingen höjdare. De får helt enkelt göras när hon sover.
Får se hur Nellie har tänkt sova idag de verkar som hon vill styra de till att bara sova en gång mitt på dagen, men de återstår att se hur de blir idag.

Rikard jobbar sista dan idag sen är de semester, förhoppningsvis får han vara ledig hela två och en halv vecka men de återstår att se. Ikväll ska vi försöka få klart de mesta i buren så Rambo kan komma imorrn!

Fick ett glädje besked via sms igår tänk att så få ord kan få en så glad, de är verkligen den bästa nyheten på otroligt länge. Jag tänker på de titt som tätt med ett leende på läpparna, jag är så glad för er skull!



Inga kommentarer: