tisdag 5 oktober 2010

Tisdag

Jag börjar tro att våra jobbiga nätter är förbi så mycket som vi sovit sista dagarna har vi inte sovit sen i våras. Inatt har Nellie sovit över 12 timmar de är ju helt otroligt, jag är så glad!

De har blåst hela natten allt ljud blir helt plötsligt ganska otäcka och jag blir mörkrädd, måtte de sluta snart. Vi ska iaf ge oss ut på prommis på ett tag de blir fedvadd i Nellies öron under mössan! Här ska vi inte ha nå mer öroninflammation.

Idag ska också Lexie göras i ordning inför utställningen på lördag har dock shampoo promblem vi får se hur de löser sig! De närmar sig med stormsteg de ska bli otroligt roligt.

Nu ska jag göra mig själv i ordning för att kunna gå ut!


1 kommentar:

Sussi sa...

Men så oerhört skönt för er me sömn! Det är du verkligen värd!!
Puss&Kraam