lördag 30 oktober 2010

Kväll

Idag har de varit riktigt skit väder de piss regnar mestadels hela tiden, inte alls speciellt mysigt. Så snart är även snön som kom under natten borta, suck!

Jag och Lexie tog oss en tur i skogen för att plocka lite granris, trodde dock inte vi skulle bli så blöta som vi faktiskt blev. Men efter en timme hade vi hittat så vi kan göra kransar och klä våran gran bock. Ikväll har jag roat mig med att göra egna stommar till kransarna och lägga finliret på vårat nyckelskåp, med andra ord en riktig pyssel kväll.

Nellie har gått i säng helt slut efter alldelens för lite sömn inatt och under dagen, kanske sover hon hela natten då? nej förmodligen inte jag tänker iaf inte hoppas på de då blir man bara besviken.

Imorrn kommer syster med barn ska bli så mysigt som vanligt så längtar man så otroligt mycket efter dom, älskade guldklimparna. Men jag vet någon som kommer bli ännu gladare över att se alla Nellie hon älskar nämligen familjen Nimrodsson från Bjästa.

Nu ska vi mysa ner oss i soffan se på superdålig tv och bara ta de lugnt :)


1 kommentar:

Linda sa...

Usch orättvist att ni får ha Malin och barnen hos er! Kan man inte krympa avståndet mellan stockholm och ume på något sätt?? Håller tummarna för att lilla sessan sover gott - här hemma har stora killen prickar och feber... Kram