söndag 31 oktober 2010

Kväll

Syster med barn har anlät lika så Rambo han verkade känna igen sig direkt i sin gamla bur och verkar trivas gott, så nu är kaninhuset fullt igen.
Vi passade på att snusa bäbis på stört han är fantastisk den där lilla pytte killen, gladare än allt annat och charmig som få!
Underbart att se dom alla igen kommer bli super imorrn då även Nellie hinner träffa dom, massor med bus med andra ord.

Nellie sover i sitt rum ikväll jag är något nervös och de känns för tillfället inte alls bra men slut summan kanske blir bra. Jag hoppas en av oss (läs jag) får sova inatt.
De är tur man är två som kan dela på nätterna den här lösningen gör de även lättare för Rikard att lösa av mig och jag slipper vara vaken iaf.

Imorrn ska jag fortsätta med mina kransar ikväll blev de ett moss hjärta är dock inte riktigt nöjd får göra ett till framöver tror jag, tänk så mycket roligt man kan göra med de man hittar i skogen!

Vi sitter och tittar på bilder och bara väntar på fler de är så underbart att kunna följa dom små liven trots att dom är långt långt borta, tacka vet jag internet!

Nu är de dags för sängen dock är jag inte supertrött efter sovmorronen imorse, kanske hinner man läsa lite innan man somnar!

Inga kommentarer: