onsdag 20 oktober 2010

De går inte vår väg just nu..

..Ibland funderar man hur de är möjligt ska man verkligen behöva åka på allt på en gång? Bilen är nu på verkstan Rikard blev ståendes och tändningslåset är tydligen väck, känns som vi inte gör annat än att laga bilen. Måtte detta gå rätt fort och inte bli så fasligt dyrt men förmodligen blir de väl tvärtom svindyrt och tar en jäkla tid.
Ja idag är jag faktiskt bitter, humöret är inte på topp man behöver inte motgångar då man sover lite.

Nellie kikar lite tv hon är så otroligt trött lillgumman, jag kommer nog få ligga i för att hon ska hålla sig vaken till sju tiden. Dock är de inte konstigt då hon va vaken tre timmar inatt och dessutom bara sov 45 minuter idag, jag tycker så otroligt synd om henne hennes humör är allt annat än bra vilket inte alls är konstigt. Förhoppningsvis får vi lite svar på måndag då vi ska på öron de är iaf förhoppningen.

Nu ska jag mysa med mitt hjärta i soffan, vem kan vara på dåligt humör i hennes sällskap? Hon gör min dag!


Inga kommentarer: