tisdag 12 oktober 2010

Kväll

Vi har haft en fantastisk dag i de bästa systrarnas sällskap. Barnen har lekt hela dagen och vi andra surrat i massor. Nellie har varit på toppen humör hela dagen och gått från famn till famn, hon älskar barnen i Bjästa de är så underbart att se och höra henne när vi kommer dit. Vi har ätit gott och bara njutit av dagen, som vanligt går tiden allt för fort när vi är tillsammans!

Vi svängde förbi strömsknallen där jag gjorde några fynd bla ett par skor, vet inte när jag köpte skor sist och dessa passar mig som handen i handsken. Dom kommer användas flitigt!
Nellie köpte två par hundvalpar i en serie som har superfina små djur man kan samla på, alla är handmålade och unika. Fantastiskt fina och till rätt pris! Hon skulle inte ha nåt annat än de inne i butiken, snacka om att följa mammas fotspår.

När vi kom hem möttes vi av en hund som hade kunnat springa benen av sig hon har varit lessen hela dagen medans vi har varit borta, mattes hjärta. Nu sover hon kloss brevid mig jag får inte gå en meter. Tänk så mycket gläjde hon ger oss!
Rikard va så klart också glad att se oss dock uttryckte han sig inte riktigt på samma sätt :P
Han har varit duktig och tapetserat klart hela hallen och börjat lägga golvet, de blir så jäkla snyggt ska visa bilder då vi är färdiga!

Vi väntar på mail som vanligt numera, de är så spännande att man tror man ska smälla av. Måtte detta gå vägen!

Nu dags för sängen imorrn är en ny dag!


Inga kommentarer: