lördag 2 oktober 2010

kväll

En kanin har försvunnit. Hennes bur är intakt och dörren stängd även till kaninhuset har dörren varit stängd så om än hon tagit sig ut hur hon nu skulle ha kunnat göra de så borde hon vara i kaninhuset. Vi har dragit ut burar och vänt upp och ner på hela stället utan att varken hitta henne eller ett hål hon kunnat ta sig ut ifrån. Vi har letat ute och ingenstans finns ett spår av en kanin. De sitter långt in i mig men jag tror någon har varit in i kaninhuset och tagit henne dom har helt enkelt snott min Sessan. En kanin kan inte bara försvinna ur en stängd bur de är inte möjligt.
Vi har letat och letat men hittar inte ens så mycket som ett kaninspår. Kanske har dom som tagit henne släppt henne så vi åtminstonde har en möjlighet att hitta henne imorrn kommer Nina och Gera för att se om Gera tar upp nåt spår.

Förbannade jävla människor hur fan tänker man? Jag har så svårt att tro att någon kan gå in och ta en kanin jag förstår inte hur man tänker när man gör så, de är så ofattbart!




1 kommentar:

Nina sa...

Jag trodde du skämtade först, för aldrig har man ens tänkt tanken att någon skulle kunna göra någon sådant! För att hon ska ha lyckats låsa igen sin egna bur är juh inte möjligt!! Vi hoppas att vi kan vara till hjälp imorgon, kommer direkt på morgonen!

Stackars sessan :(