onsdag 13 oktober 2010

Kväll

Vi har kikat på bonde söker fru både jag och rikard har funderat på om man ska skratta eller gråta? Tv4 tar helt enkelt ut bönderna på vilka som kan göra bort sig mest i tv, tragiskt men sant. De finns dock en del vettiga men de fanns dom som inte blev utvalda som absolut skulle ha varit med i programmet.

Nellie sover än så länge iaf, natten som var så va vi vakna i fyra timmar. De är svårt att tänka klart när man är så trött att man knappt vet nånting, man gör de som är enklast helt enkelt.
Mitt humör är inte på topp idag mina depåer är tömda kanske inte så konstigt då vi inte sovit mer än två hela nätter sedan i början på juni, galet!
Idag satt jag mig och googlade dels sover inte lillgumman på nätterna sen är hon hyperaktiv dagtid inte alls lika lugn och harmonisk som hon varit tidigare. Man har nästan glömt hur hon är då hon får sova. Fick fram att när dom har vätska i mellanörat uppfattas dom ofta som högljudda och otroligt hyperaktiva, många föräldrar funderar om deras barn har ADHD. Jag läste beskrivningen och tårarna började rinna de va som att läsa om Nellie alla dom funderingar vi har haft allt som vi inte kan koppla ihop helt plötsligt fick de sin förklaring. Hon har fördmodligen haft vätska ända sen första inflammationen i juni.
Vi ska på öron den 25e och tänker då ta upp allt som vi har observerat med Nellie , jag önskar vi skulle få träffa den mest underbara läkare där men tyvärr är han redan överbokad. Vi får hoppas att även denna läkare är lika fin, de kan iaf inte bli värre än sist!

Oj så långt de blev men ack så skönt att skriva av sig, bloggen hamnar på efterkälke just av de här den har ingen prioritet då de enda man funderar på är att sova!
Duschen är avklarad och nu beger vi oss mot sängen, vi får se om marken är vit imorrn när vi vaknar de utlovas minst 5 cm snö inatt! Känns lite si så där då älskligen ska iväg och jobba!


Inga kommentarer: