lördag 16 oktober 2010

Kväll

Börjar kännas att man har varit uppe sen kvart i 6 imorse och inte lagt igen ögonen en blund idag. Men mycket har hunnits med, skönt!
Ikväll har vi bara myst m&p kom förbi med fika på kvällskvisten självklart blev de massor av mys med Nellie som mer än gärna tog emot all uppmärksamhet. Jag älskar varje minut tillsammans med henne, alla miner ljud och uttryck jag älskar henne så de gör ont i hjärtat.
Vi passade på att ha familjemys innan de va dags för sängen för hennes del, de är så härligt att sitta ihopkrupna i soffan tillsammans och bara vara.
Nu sussar hon gott iaf ett par timmar till, med andra ord borde vi pallra oss i säng för att få några timmars sömn.

Imorrn får jag sovmorgon för första gången på väldigt länge, som jag ska njuta. Men känner jag mig själv rätt så är jag ganska snabbt upp då jag så gärna vill tillbringa den enda lediga dagen vi har tillsammans i veckan.

Jag hoppas vintern/våren kommer bli som vi tänkt oss, de är så mycket på gång så mycket roligt. Jag ler bara jag tänker på de, underbart!


Inga kommentarer: