fredag 29 oktober 2010

Fredag

Blev en låång natt och en tidig morgon, hur Nellie är männsika de är mig en gåta. Men idag släppte proppen och de med råge så nu hoppas jag att de mesta är tomt, om inte annat har vi grejer hemma för att lösa upp!
Så förhoppningsvis får vi sova bättre inatt.

Pratade med bvc som mer va oroad över Nellies sömn och hur man ska lösa det. Vår prio är att få rören inopererade så vi får klart för oss att öronen inte är ett bekymmer, med andra ord gäller de att ligga i för att komma före i kön.
Jag är tacksam över vårt bvc dom är fantastiska och har varit de hela tiden sedan Nellie föddes, jag är glad över att vi har haft den turen.

Vi har handlat och ätit lunch tillsammans med bästa N&D de är alltid otroligt trevligt att ses och jag tror minsann vi måste träffas snart igen :)
Gjorde även bort lite ärenden och inhandlade lite till kransarna jag ska göra, är dock något besviken över de fattiga utbud vi har i den här stan då de kommer till pyssel. De passar inte mig som är en pysselfantast.

Ikväll blir de mys framför tvn vi har köpt massor med gotta som vi ska äta medans vi ser idol, de blir en perfekt kväll med bästa Älskligen. De finns helt enkelt ingen lika bra!


Inga kommentarer: