torsdag 29 oktober 2009

update..

Rikard har hunnit åka på jobbet igen så nu är vi åter på solokvist. Vi har hunnit med både att bada och ligga och gymma i babygymmet Nellie gillar verkligen de.
Nu verkar hon faktiskt ha somnat efter 4 timmars vaken tid kanske sover hon en stund nu de vore skönt då kanske jag hinner se unga mödrar :)

Har funderationer på att öppna bloggen igen de är fortfarande många som inte tar sig in ja jag vet inte i så fall blir de med kommentatorsgranskning och lite andra åtgärder, då kanske de funkar att ha den öppen. Känns tråkigt att veta att de är flera som vill läsa våran blogg men som inte tar sig in, ja jag står i valet och kvalet tänker inte bestämma mig nu.

Ikväll blir de bortstädning och lite städning vi åker ju iväg imorrn bitti och orkar inte komma hem imorrn eftermiddag till ett inferno nej då gör jag hellre bort de ikväll.
Hoppas bara på att Nellie sover ett tag så de hinns med...

Nej nu ska mamman ha "ensam" tid i soffan så länge de nu varar :)

Kramar

Inga kommentarer: