torsdag 22 oktober 2009

kväll

Hemkommen efter stadsbesöket. Skojakten gick väldigt dåligt skorna jag hittat fanns inte inne ska ringa dit imorrn och se om dom kan ta hem dom annars får jag helt enkelt leta ett par andra, gick därifrån rätt besviken. Skotokig som jag är har jag sett fram emot att köpa just dom där skona men de får vänta. Nellie skötte sig kanon och va hur snäll som helst skönt.
På vårdcentralen gick de också bra jag fick med mig penicillin och förhoppningsvis är jag symtomfri imorrn eftermiddag skulle kännas skönt, är så obehagligt att känna sig pinknödig igen.
Läkare gav mig dessutom en kall kår efter ryggraden så här i efterhand kan man ju skratta gott åt de men just då va de inte speciellt roligt..

Nu sover Nellie som en stock när hon vaknar blir de ett bad för henne sen förhoppningsvis sängen men frågan är ju om hon är så sugen på de ;)

Kram

Inga kommentarer: