tisdag 27 oktober 2009

sen uppdatering

Tittar på klockan och inser att jag inte har hunnit uppdatera bloggen än de hör ju inte till vanligheten.
Morgonen började bra Nellie vaknade vid sju efter 8 timmars sammanhängande sömn, underbart.
Vi gick ut och promenerade innan vi begav oss hem för att städa och plocka undan, när de var färdigt var de dags att sätta igång med mat i samma veva somnade Nellie.
Nu har precis Rikard åkt till jobbet och Nellie sover fortfarande hon verkar sova så skönt att de är inte sant.

Jag har just tvättat babygymmet där Lykkis lyckades sätta sig och pinka, jag hoppas verkligen de har klarat sig jag har skrubbat och skrubbat.
Lykkis skämdes otroligt efteråt tror de blev alldelens för nödigt och hon insåg att hon inte skulle hinna till lådan. Ja de är sånt man får ta då man har djur.

Nu vaknar lill skrotis så de är bäst jag beger mig ditåt.

Kram på er

Inga kommentarer: