tisdag 20 oktober 2009

kväll

Vilken dag, fullt upp från start till mål..
Dagen började ju med nagel fixning, två timmar efter start hade jag super fina naglar och jag gick därifrån super nöjd denna gång valde jag att ha rosa glitter och de blev kanonsnyggt.
Mina naglar känns super fina och som vanligt då jag har fina naglar känner hela jag mig finare, perfekt. Kanske därför jag köpte ett par jeans jag aldrig kunnat tro att jag skulle köpa?
Hör och häpna jag har köpt ett par jeans som är stuprör och heltajta, de trodde ni inte men även jag måste väl förnya mig!
Vi for runt som yra höns för att hitta de vi skulle, Rikards kläder till dopet är klara och jag saknar bara en tunika och ett par skor. Skona tror jag att jag har funnit förhoppningsvis köper jag dom på fredag då jag och mamma ska ner till stan.

Vi skulle köpa ett täcke till Nellie men vi kom hem med både spjälsäng och alla tillbehör till den, så skönt att vi äntligen hittade en som vi ville ha i skrivande stund ligger hon och sover i den och verkar mer än nöjd.
Vi har bestämt att hon ska ligga i egen säng på nätterna nu Nellie tar de kanonbra och sköter sig exemplariskt jag däremot tycker de är jobbigt och vill gärna ha henne nära men jag vänjer mig nog.

Mamma har varit barnvakt till sötsaken idag och som jag saknade henne men jag vet att hon är i de bästa händer, tack än en gång för idag du är den bästa mamma/mormor man kan tänka sig.
Längtar redan efter stadsresan på fredag!

Nu är de dags att göra kväll min nacke och bäcken säger åt mig att gå i säng länge sen jag hade så här ont men de ska väl komma de också!

Sov gott kära läsare så ses vi imorgon :)

1 kommentar:

Carina A sa...

Älskar din blogg även om jag inte har tid att läsa lika ofta just nu...men varannan dag kikar jag in i alla fall =).
Jag vill gärna se foton på dina naglar....kan du inte lägga in en bild eller två?
Jag har mailat din Mor...säg hon kollar mailen.
Gonattkram till er!