fredag 2 oktober 2009

kväll



Dagen har passerat Nellie har varit så ledsen idag, min stackars lilla gumma de värker så i mitt mamma hjärta när hon är så ledsen.
Jag ska pumpa ur mig och ge henne speciell ersättning nu och se om vi ser någon förändring kanske blir de bättre jag håller varenda tumme jag har.
Just nu sover hon en stund för första gången sen åtta imorse så jag passar på att stöka undan och sitta här en stund, samtidigt kikar jag på Idol och min favorit fick precis ett wildcard så värd hon var det. Så nu hoppas jag folket röstar skoteroverallen vidare :)

Har klickat hem lite saker till Nellie en ny overall och lite annat här ska ni få se.



Jag tror hon kommer bli kanonfin i dessa grejer, som jag har längtat efter nalle puh bodyn och dressen tycker de är roligt att annat än bara klänningar och rosa på min lilla tjej.
Imorrn kommer som sagt Nellies faster hit jag hoppas verkligen hon har en bättre dag än idag de vore så skönt.
Go natt på er kära läsare

2 kommentarer:

Frida sa...

åh så ruskigt söta kläder ni beställt!!! :) Längtar tills våran lilla kommer ut så jag får shoppa åt henne också :D

Kramar

Angelica Karlsson Fransberg sa...

Vilka underbara kläder! Vart har du beställt dem??//Angelica