torsdag 8 oktober 2009

Posten

Jag fullkomligen hatar posten de fungerar aldrig som de ska så är de bara.
Idag fick jag avin om att min älskade stansmaskin hade kommit till tavelsjö totalt överlycklig satte vi oss i bilen för att åka och hämta den men glädjen blev ju inte direkt långvarig.
Postbilen var sen och min maskin hade inte kommit, hitta något mer irriterande så just nu deppar jag faktiskt lite över de men imorrn har jag den förhoppningsvis hemma.
Måtte jag få den då så jag kan blir av med min stansabstinens, ska ju stansa på alla dopkort så jag lär nog vara less efter det.
Nog om de.

Natten har varit kanon Nellie somnade vid tolv tiden och vaknade vid fem som vanligt för mat och blöjbyte sen somnade hon om till halv tio, hon är helt underbar så är de bara.
Vi klev upp och åt frukost innan vi begav oss ut på en långprommis de blev en riktig skogtur idag men de funkade fint de är tur vi har den ultimata vagnen för att bo på landet. Skulle aldrig någonsin vilja byta bort våran röda skogsvagn :)
Hundarna racade som vanligt runt som tokar och Nellie sov hela vägen i sin nya underbara åkpåse, hon fullkomligen älskar den och jag är inte sen på att hålla med den är fantastiskt snygg och håller värmen bättre än alla andra åkpåsar.

I eftermiddag är planen att göra klart allt utom att stansa till dopkorten och börja sätta ihop allt, sen ska Nellie få sig ett bad för imorrn bär de av på BVC för vägning och mätning ska bli spännande att se hur hon går upp nu när hon bara äter ersättning.

Kram på er

1 kommentar:

Evelin sa...

Hej hej! Men vad glad jag blir över att läsa att det verkar gå bättre och bättre för er, och det verkar ju nu som att Nellie är på bättringsvägen och att hon mår mycket bättre. Bara en sån sak att höra att hon har sovit så lugnt nästan hela natten gör att man blir jätteglad :) så jag förstår om ni är överlyckliga! Nu får du ge lilla stjärnan en stor kram från mig och så hoppas jag att vi ses snart igen! Många kramar