måndag 12 oktober 2009

Måndag

Ny vecka nya möjligheter eller hur var de nu?
Dagarna här hemma är ju lite desamma varje dag men vi har underbara dagar så jag vill inte alls ha någon ändring alls.
Rikard åkte på jobbet klockan två inatt och jag och Nellie sov gott vidare fram till halv fyra då va de mat dags och blöjbyte som vanligt sken hon som en sol då jag vaknade de gör de lite enklare att kliva upp faktiskt.
Vid sjutiden tyckte Nellie att vi sovit färdigt inte så konstigt då hon somnade vid nio tiden igår, men vi låg kvar i sängen på min begäran och myste självklart kom även Lexie upp och myste tillsammans med oss.
Vid åtta tyckte även jag att de var dags att göra morgon så då klev vi upp och gjorde sedvanliga morgonbestyr.
Nu är de snart dags för mat igen och byte av kläder innan de är dags att gå upp till mamma en stund och mysa med kissarna, imorrn åker dom tre som ska få nya hem och Lykkis flyttar ner hit. Jag hoppas att vi kommer att få se de flesta av dom igen de är något speciellet med kattungar man har fött upp själv.

Min karl vet verkligen vad jag vill ha igår när vi satt i soffan säger han helt plötsligt att jag ska ringa och boka tid för att fixa mina naglar, så underbart.
Så idag är tiden bokad på tisdag får jag snygga naglar igen, jag fullkomligen älskar att ha naglar som är snygga men jag har inte tagit mig tid eller råd att fixa dom.
Som jag längtar att få skämma bort sig själv i någon timme och bara få vara de kommer att bli skönt, Rikard är min klippa!

Nu är Nellie less på att sitta i gungan så de är bäst jag avancerar från datorn!

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: