torsdag 1 oktober 2009

natt

Medans alla andra i huset sover så sitter jag och Nellie (i bärsele) vid datorn och hoppas på att john blund ska dyka upp i lillans ögon, i mina har han dykt upp för flera timmar sedan..
Nellie gjorde en kaskad kräkning vid tio tiden så efter jag hade skurat mig själv,henne soffan och golvet så bestämde hon sig för att sova inte var något alternativ gullungen min..
Så de är bara att vänta..

Måste skryta lite över henne idag när vi var på BVC kollade dom hur hon låg till i utvecklingen och hon klarade de som en 8 veckors bäbis ska klara av :)
Hon väger nu 4830 gram och är 55,5 lång de är bra mjölk i mina boobs, så skönt att veta att trots att hon kräks en del av allergin så går hon iaf upp väldigt bra.
Hon är mitt hjärtas skatt..

Idag när vi var på väg hem från stan så kom de snöblandat regn, har ni hört snö och imorse visade tempen ute på minus 3 grader jag börjar längta tills de blir snö och riktigt kallt.
Jag gillar vintern iaf ett tag :)

Nellies dop är i full planering och inbjudningskorten är påbörjade nu väntar jag bara på stansmaskinen så jag kan göra allt klart. de är mycket att ordna de är ju ett som är säkert..

Nej nu ska jag försöka lägga mig i sängen och amma gumman så kanske hon somnar in :)

Go natt och på återseende imorrn!

Inga kommentarer: