onsdag 21 oktober 2009

Onsdag

Ser nu att jag har varit dålig på att lägga in bilder de måste bli bättring, men först kanske man skulle ladda över dom från kameran och telefonen ja de får bli eftermiddans projekt.
Vi har varit ute och gått i över en timme på vägen fick vi se herr älg vara ute och springa, hundarna var snabbt där för att spåra tog ett tag innan dom insåg att den redan passerat.
Riktigt skönt ute idag inte speciellt kallt och snön ligger kvar i mina ögon perfekt, nu längtar jag efter jul och när man får börja pynta de kommer bli mys!
Städa undan skulle också behövas här hemma förstår inte att de är samma sak varje dag grejer överallt, ja och vi är bara 3 i familjen tänk då när man blir fler som drar fram.

Lexie ligger utslagen efter prommisen och katterna vilar, lilla Lykkis får oss att skratta varje dag en helt underbar katt. Längtar efter att få ställa ut henne jag hoppas verkligen hon utvecklas som hon ska och blir en liten stjärna även där..

Nu gnölar gumman bäst att gå dit och kika!

Bjuder på en bild (bild på naglarna kommer ikväll)

2 kommentarer:

Evelin sa...

Hallå! Nu är jag back in business och på banan igen (bildligt sett) ;) nej skämto sido så mår jag bättre och kommit över chocken så det är ingen fara med mig! Men jag hade lite att läsa ifatt nu ser jag, så trevlig att få följa eran vardag :) och jag ser verkligen fram emot fler bilder på er! Hoppas annars allt är bra med er, och passa på att njuta av snön... här nere lyser den med sin frånvaro, vi kan bara vänta oss regn och slask :( Nej, nu ska jag till frissan så ha det toppen, vi hörs snart igen! Många kramar

Elin sa...

Ja det är kul med renovering, fast roligast när de är klart :)
Nja, de är ju synd att djurskyddet i Sverige inte kan göra så mycket. Nu ligger det iaf hos länsstyrelsen så får vi hoppas att dom tar tag i saken!
Kul med fina naglar också, jag är så sugen på att göra men blir lite snål, det är ju inte gratis direkt!