fredag 23 oktober 2009

fredag

Skojakten har varit i full gång på morgonen och äntligen hittade jag ett par nere i Löddeköping så på torsdag borde jag ha dem i stan, perfekt.
De är helt sjukt att man sitter och ringer runt hela landet för att få tag i ett par, men jag lär ju va den enda i Umeå som har dessa skor iaf självklart kommer jag lägga ut en bild när jag får hem dom så ni får se mina dyrgripar.

Långprommisen är bortgjord i härligt snöfall som tyvärr inte får ligga kvar då de är alldelens för varmt på backen. Hundarna har sprungit av sig och Nellie har fått sitt sovpass så förmiddagens bestyr är gjorda.
Snart tittar Frida förbi hoppas hon inte kollar på städningen här hemma för de är inte allt för fint på golvet men jag vill inte dra igång dammsugarn nu när Nellie sover.
Helt sjukt va man drar in skräp med två katter en hund och framförallt en barnvagn, man kanske borde köpa sånna där hjuldskydd?
Nellie älskar iaf sin nya spjälsäng hon somnar gott där på kvällen jag lägger henne dock mer än gärna i våran säng då hon vaknar på natten speciellt nu då Rikard jobbar, jag är blödig ja jag vet.

Har fortfarande inte fått någon kallelse till Barn än på måndag ska jag ringa dit och höra när vi får komma dit.

Nej nu ska jag plocka undan lite innan Frida dyker upp ska bli så roligt att se henne och magen så klart, som jag längtar tills deras lilla tittar ut jag vill snusa nyfödd igen ;)

Kramar

Inga kommentarer: