torsdag 26 februari 2009

Torsdag..

Igår begav vi oss söderöver närmare bestämt ner till Kasa trots att jag vaknade med ordentlig feber den vill inte släppa idag heller så vid ett ska jag in till BM och lämna några prover..

Sen åker jag och tjejerna till Mickels och vilar upp oss ska bli underbart skönt, speciellt nu då rikard ändå jobbar dygnet runt i två dagar...


Lexie har fått sår i sina öron pga av tejpen, förbannat aldrig mer hockey tejp så jag måste på apoteket och köpa kortison och epiotic så nu blir de behandling några dagar stackars mammas lilla tjej..


Magen växer och frodas tycker fortfarande de är lite konstigt då man går förbi en spegel och ser att man ser inte riktigt lika smal ut längre men samtidigt är de så underbart mysigt..
Nu längtar jag bara tills de börjar röras därinne, nu är de inte ens 3 veckor kvar till ultraljudet kommer bli så spännande


Bild tagen från google.se

Nu är rikard och lämnar in bilen på service inte riktigt så roligt, men de måste ju göras! Och för mig är de dags att stoppa i tvättmaskinen!

1 kommentar:

Carina A sa...

VEM har rekommenderat hockeytejp?? Hoppas lillan blir av med sina eksem snabbt...
Kram