söndag 22 februari 2009

Söndag kväll

Sitter och ser beck Rikard sover och jag funderar hur tusan jag ska kunna sova efter att ha sett den här?
Ja jag måste ju sova så de blir att läsa lite innan då kanske tankarna försvinner..

Vi har tagit en ordentlig prommis med tjejerna ikväll, snön yrde runt oss men tjejerna va tappra och sprang glatt runt lösa..
Oj vad jag längtar tills vi får flytta till ett ställe där hundarna kan vara lösa mer och vi trivas, hur de än blir kommer de bli kanon!

Imorrn är de skola som gäller iaf en stund hade plan på att vara där klockan ett eller två de beror lite granna på,tycker igentligen bäst om att åka till skolan på morron så jag tror jag ställer klockan på 07.00 imorrn iaf då kanske de blir något gjort..

Annars imorrn så är de sista dagen Rikard jobbar innan han är ledig två dagar, underbart! Jag hoppas på fint väder någon utav dagarna så vi kan ta bilen och åka till nydala och gå vid sjön de skulle vara underbart...
Vi ska även försöka hinna med att hälsa på både mina föräldrar och Rikards de kommer bli en fullproppad vecka som vanligt, inte en lugn stund..
Jag längtar efter en vecka med lugn och ro, inte så mycket planerat utan mest bara impuls grejer, ge mig en sån vecka så kanske de går att stressa ner..

Hm undrar om jag kommer orka sitta och se hela filmen, skulle inte tro de vi får åka och hyra den istället och se den tillsammans mycket mysigare så :)

2 kommentarer:

Carina A sa...

Va snällt att du bytt till svart text =).
Sköt om er och ha en skön kväll...2 och 4-benta.
Kram C

Anonym sa...

Längesen jag var in och kikade på din blogg nu, och vad möts man av?(bebisen i magen). Grattis! :)