fredag 13 februari 2009

Fredag!

Min blogg har passerat 9000 besökare i dagarna nu får vi se hur fort de går upp till 10000..
så roligt att så många läser min blogg varje dag skulle vara ändå roligare om man visste vilka ni är!

Jag och tjejerna har åkt ut till Mickels idag otroligt skönt med långprommis och lite syning, hundarna har lekt och jag har njutit helt underbart..
Om än vi självklart saknar Rikard otroligt mycke men imorrn efter jobbet kommer även han ut hit för middag och mys..

Imorrn är planen en dress till Vilda en långprommis om vädret tillåter vilket jag innerligt hoppas, ska även försöka fota så ni får se tjejerna i sitt esse ;)

Annars har vi en lugn helg framför oss vilket passar mig perfekt, jag behöver de just nu!

Nu kvällskiss sen fika dusch och sängen med en god bok!


Go Natt!

2 kommentarer:

- sa...

ja, två av oss är hanna och tanya.
hoppas du har det bra.

Frida sa...

Jag läser också ganska ofta :)
Hur kan man fixa en sån där besöksräknare?! :P

Hoppas du har en bra alla hjärtans dag!
Kram Frida