lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag...

Idag är dagen med ett stort hjärta, ja säga vad man vill men lite mysigt är de iaf.
Vaknade imorse till världens gulligaste sms vad kan vara mer underbart om man inte får vakna upp tillsammans vill säga..

Finns inga ord för hur lycklig jag är över att ha Rikard vid min sida, jag älskar dej från botten av mitt hjärta!

Så vad passar bättre än att berätta våran kärleks hemlis just idag, Jag och Rikard ska bli föräldrar i mitten på Augusti vi är otroligt lyckliga och förväntansfulla inför vad som komma skall..
Lyckan är helt obeskrivlig, vi längtar så efter våran skatt!

Så nu har ni svaret på all min trötthet mitt illamående och mitt sämre humör, de är alltså något alldelens underbart som gör mig lite halv knepig :)
Men nu känns de som att de börjar vända jag känner mig piggare och gladare hoppas de håller i sig..
Jag anar att en del av er har anat vad som har varit på gång, så nu har ni de bekräftat :)

Nu är de dags för dagens andra prommis hade tänkt träna lite med Lexie, hon är så otroligt duktig vår lilla skatt hon kan nu både sitt, ligg, stanna kvar och stå plus tusen andra helt egna trix!
I veckan är min plan att börja lära henne kommandot sida, åh vad jag älskar när man känner sig så här pigg man får så mycket energi!

Jag önskar er alla en underbar alla hjärtans dag tillsammans med dem ni håller kär!

5 kommentarer:

Frida sa...

GRATTIS!!!!!!! :)

Kramar Frida

Anonym sa...

Jaän fasst vi surrat så glömde vi bort det, men vi ville såklart oxå önska er en rikigt fin alla <3 dag! Nu äntligen mår våra magar bättre så blir att ut å traska! Hörs sen :) Du jag skickar länken på apan.
Puss

Anonym sa...

Grattis vännen! Gud vad roligt att höra!! :) Jätte glad för din skull!!
Hur är allt annars? En smäre evighet sen vi såg ju!
Många kramar!

Anonym sa...

Så himla roligt Frida! :D

- sa...

otroligt många grattis från oss.