måndag 2 februari 2009

Tisdag

Är du vaken Jöns är du vaken Jöns?
Ja detta ekar här hemma på morron då jag får nått damp kan ju förstå att de inte alltid är så uppskattat men alla kliver upp de är då ett som är säkert...

Så idag känns som en ganska bra dag jag hoppas de håller i sig för snart kommer mamma och vi ska ge oss iväg, bara en timme kvar tills jag får träffa mina älskade underbara tjejer vad vore livet utan hund?

Ska snart försöka stoppa i mig lite frukost tror de blir husmans och kaviar mumma!

Annars är planerna idag inte så många vi ska ha Thea på eftermiddan vilket alltid är lika trevligt då får tjejerna leka en stund.

Ikväll är de Andra Avenyn ett av de bästa på hela veckan, så jag och tjejerna ska krypa upp i soffan med tända ljus lite gott och en filt de kommer bli kalajs :)

Dags att göra sig i ordning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon blev så fin så ;) Så imorgon är det bara att vi ser glada och söta ut vid besiktningen haha!

So i see you tomorrow babe ;)

Natti natti!