onsdag 4 februari 2009

Torsdag morgon

Tidig uppstigning dock rätt skönt då hinner man göra nåt under dagen, min höft har värkt under natten så jag känner mig rätt mörbultad så jag hoppas detta ger med sig efter lite frukost och tabletter...
Vi har fått snö och de med råge dock inte lika mycket som föväntat men iaf 2,5 dm hundarna blev överlyckliga och lekte runt som tokar på den oplogade vägen säga vad man vill men här är dom sämst på att hinna med att skotta, tror vi har lägst prio.

Kollade just VK och ser att snön ställer till de i trafiken flera olyckor och flera vägar avstängda hoppas alla som inte behöver sig ut idag stannar inne i värmen, och inte beger sig ut i snö yran.

Våra planer idag är inga alls för en gångs skull, Rikard är ledig och ligger i sängen vi får väl se när han orkar sig upp han lär snart vara less på galningarnas springande..

Nu ska jag fika och vakna till liv ja de känns som en bra plan :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på sig gumman :) Men du ska se att allt är värt det!

Kan meddela att Gudrun står fast i snön på gården, jag tog mig en bit sen tog det stopp :P Så Daniel får ta tag i skottandet ;)

Hörs sen! Puss