måndag 2 februari 2009

kväll..

nu har klockan passerat nio och Rikard ligger och sover som en stock idag han vi knappt ses innan han gick i säng efter han kom från jobbet. De är dessa dagar jag tycker är jobbiga men de är bara att bita ihop..

Jag tvättar och tvättar helt otroligt va mycke smutstvätt man kan ha men snart är de färdigt tack gode..

Jag sitter och ser advokaterna en serie jag gillar skarpt nyss va de om en ung tjej som blivit HIV smittad vid 15 års ålder jag får rysningar på hela kroppen och känner så stort obehag.
Hur är de möjligt att utsätta någon annan för en sån sak?
Jag blir så arg så arg, han har smittat två stycken tjejer under 18 år han har förstört deras liv.
Jag finner inte ord så är de bara!

Men de är inte lönt att reta upp sig mer de är som de är man ska inte lita på folk, punkt.

Imorrn kommer mina tjejer tillbaka ÄNTLIGEN säger jag bara. mamma ska följa med och fixa lite saker imorrn bland annat älskade Alvas födelsedags present vi får se vad vi hittar på :)

Kram

Inga kommentarer: