tisdag 24 februari 2009

Tisdag

Min elake väcker ringde imorse och väckte oss alla till liv dock inte med någon större glädje..
Mitt illamående som jag va helt säker på va över är åter tillbaka inte allt för roligt men de är bara att uthärda, kanske går de över lika fort som de kom...

Va i skolan på morron kändes skönt att få en hel del gjort om än jag legat i flitigt, nu gäller de bara att få in cellens uppbyggnad och dess funktion jag känner hur mitt trötta huvud försöker rabla dem utan större framgång..
Senare blev de en trevlig runda på stan massor med kikande på bebiskläder finns ju såååå mycke som är så otroligt fint!

Ikväll blev Rikard tvungen att jobba, suck inte alls kul då han har jobbat och kommer jobba rätt mycke framöver..
Han tog med sig Lexie så idag är hon ute och åker tankbil, min lilla skatt lär nog njuta över att få vara med bara husse helt själv..
Längtar redan tills dom kommer innför dörren vid ett tiden inatt..

Så min och Vildas plan är att städa undan ordentligt efter middan sen prommis, efter de hade jag tänkt duscha och slöa framför tvn..
Ikväll är de massor på tv så de passar kanon :)

Kram

Inga kommentarer: