måndag 16 februari 2009

Tidig tisdagsmorgon

Fick en smärre chock idag då jag tittade på termometern -24,9 åh nej och jag som ska gå till bussen och sen från bussen till skolan de kommer inte bli varmt..
Täckbyxorna är framme fleecetröja gånger två hoppas jag klara mig en stund utan att förfrysa..

Tjejerna har jag precis väckt och varit ute och kissat behöver kanske inte tillägga att inte ens dom vill nu vara ute endast ut och pinka sen in igen, dom får krypa ner tillsammans med rikard när jag åker får väl se hur länge dom låter honom sova...

Idag är planen skola sen åka och kika på en lägenhet har en känsla av att de är inte tvär gjort då de är en äldre man som bor i den och som precis förlorat sin fru i ALS, han verkar ensam och mitt hjärta blöder då jag hör hans historia.
Ja om de så tar en timme må de vara värt de!

Ikväll ska jag sy lite hade jag tänkt de blir några "löparbrallor" i Frida stil ska lägga upp en bild sen kommer bli kanonsnyggt. Vilda ska få vara provdocka som vanligt..
Hon är inne i nån period nu att inte äta, ghhhaa jag hatar de speciellt då jag vägrar ge klass igen aldrig mer nej hon får helt enkelt lära sig att äta endast torrfoder..

Just nu har dom race runt soffbordet de ser så himla roligt ut då Vilda fintar Lexie genom att byta håll helt plötsligt vilket gör Lexie duktigt arg hon vill ju jaga inte bli jagad :P

Nej nu är de snart dags att packa på sig alla kläder och bege sig mot bussen, hoppas jag slipper stå och vänta allt för länge!

ha en underbar dag!

1 kommentar:

Carina A sa...

Ja, snart får du börja sy små kläder med endast 2 ben =).
Kram C