måndag 16 februari 2009

Måndag!

Tidig uppstigning imorse då jag skulle vara på skolan halv nio, gick rätt bra ända tills jag såg på tempen och insåg att den passerat -18 burr förbannat så kallt de var..
Skolan gick bra så imorrn klockan nio är de dags hoppas bara läraren är bra, håller tummarna längtar faktiskt att åka dit imorrn om än jag kommer frysa arslet av mig innan jag är framme...

Nu längtar jag efter våren jag vill ha värme och ljus de är vad min kropp behöver och en liten dos energi för att slippa mitt ständiga sömn behov.

Jag längtar efter vårjacka och kjol, låta hundarna löpa amok på ängarna ja allt dom hör sommaren till..
Passar på att lägga in en bild som betyder så mycket för mig, så mycket som har hänt dom sista 10 månaderna jag är så glad över allt de jag har jag är så tacksam men jag kan inte låta bli att tänka hur mycket jag faktiskt saknar min älskade lilla Siri..
Så mycket har förändrats nästan allt till de bättre men inget kan ersätta Siri våran älskade Siri..

Maj 2008

Vilda är på bilden alldelens nyhemkommen och Siri har endast två månader kvar att leva, vilken tur att vi var lyckligt ovetande då om att de var på slut tampen.. Nej nu ska jag inte börja tänka allt för mycke då börjar tårarna dyka upp i ögonvrån, jag hoppas hon ser oss och följer oss..

Ikväll blir en lugn kväll Rikard jobbar kvällen/natten så jag och tjejerna ska mysa framför tvn och ladda inför morgondagen de blir en tidig kväll vill jag lova!

Kram på er!

Inga kommentarer: