onsdag 18 februari 2009

Onsdag

Tiden har gått så fort idag, trots att jag vaknade halv nio känns de som att dagen bara har försvunnit..
Rikard har åkt på jobbet och jag och tjejerna är ensamma ska försöka plugga lite om bara min huvudvärk kunde försvinna undrar om de kanske har med kylan att göra..

Vi har varit och köpt nytt foder åt Vilda idag hoppas hoppas att hon gillar detta, annars vette gudarna vad jag gör..

Planerna ikväll är få jag ska försöka göra mig middag men är igentligen sugen på varma mackor de skulle sitta fint, ja jag tror de blir de iaf :)

Jag får huvudbry över den där lägenheten jag vet inte hur vi ska göra, måtte de lösa sig!

kram

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

hej gumman
Du ska se att allt ordnar sig till det bästa Hoppas att ni kan ta den då ni gillade den båda två
Ha en trevlig kväll så höres vi sen

kram kram mamma