söndag 8 februari 2009

Söndag!

Ännu en dag i snöstorm, jag börjar tro att Umeå är på väg att bli totalt in snöade..
Såg nyss på vädret där säger dom att de kommer snöa ända tills i natt jag tänker då om de snöar i den här farten kommer vi få en halvmeter snö utan problem ja de är bara att uthärda..

Hundarna är rastlösa less på att inte få springa av sig ute, jag förstår dom..
Vi är vana vid att vara ute på en ordentlig prommis varje dag nu blir de bara kortisar och sen in, dock är de svårt att göra nått annat då Lexie drunknar i snön och Vilda fryser ihjäl..
Men imorrn ser de ut att bli uppehåll så nu hoppas vi att dom hinner ploga våra gång vägar så kan vi bege oss ut imorrn..

Planer för dagen:
1. Tvätta (ett måste)
2. Diska
3. Dammsuga och torka golv
4. städa ur min garderob

ja jag har de jag gör idag kan man ju säga men de är bra jag tar de i min takt då orkar jag förhoppningsvis med. Självklart blir de även en eftermiddags vila med tjejerna :)

Dags att börja!

1 kommentar:

Carina A sa...

Ja fy vilket trist väder...jag ringer dej imorrn....det blev aldrig av i Fredags som du kanske märkte =)...sen har helgen bara rullat förbi.
Kram