söndag 1 juni 2008

Söndag

Även fotografen själv fastnade på bild

Mosters Gera bums

Ja jag fixar håret och papparazzi Nina är framme


Jag älskar dig från botten av hjärtat '

Lyckas inte lägga in bilderna i texten så då får dom väl ligga där uppe, men de stör mig!
En helt underbar helg, dock kanske inte riktigt som vi tänkt oss men helt perfekt iaf!
Har dock kommit fram till att jag har en paparzzi till bästa vän, under gårdagen togs x antal bilder några mycket fina andra lite sämre ;)
Planen var att fara ut men orken försvann och vi hamnade i soffan med en påse chips en film och cola istället, och inte gnällde vi!
Idag ska jag städa och tvätta en till maskin, pust suck och stön ni som känner mig vet att tvätta är de värsta jag vet och att jag gruvar inför varje gång!
På eftermiddan ska vi ta hundarna och åka och släppa dem ute i skogen för ett välbehövligt race, tror att de kommer uppskattas av stor tjejerna!
Senare ikväll blir de film, kommer bli kanon!
Nu är de dags att sätta igång och fika och städa så man hinner ut senare i eftermiddag!










Inga kommentarer: