torsdag 5 juni 2008

Torsdag kväll

Ja då har dagen passerat, solen har gassat från klar himmel 30 grader i skuggan och jag har njutit jag bara älskar denna värme. Jag blir som en ny människa och värken i kroppen lugnar sig för en stund och de är mycket värt.
Ikväll har jag haft orken att städa ordentligt och de behövdes kan jag säga, blommorna står i badkaret på vattning och när de är klart tänker jag lägga mig där och njuta tror jag! Om de nu inte dyker upp nått riktigt bra på tvn men de känns döds dömt bara skräp enligt mig..

De är inte bara Siris födelesedag utan även min fars namnsdag inte att förglömma så han fick sig ett fint sms mitt på dagen som han uppskattade :) Då kom även tokstollarna till mor och far att de varit gifta i 32 år idag, tur dom har en dotter med minnet i behåll :)

Annars idag har vi bara tagit de lugnt Siri har fått äta go middag och bara myst, precis som man ska på en födelsedag!
De märks nu att Vilda blivit äldre de är mycket mer fart och fläkt runt henne och hennes personlighet lyser igenom mer och mer. Hon är alltid lika glad och hoppig totalt godis tokig och sammanfattningsvis helt underbar!
Vi är en underbar liten familj, inget ska få splittra oss..

I helgen ska jag endast ägna mig åt hundarna, de kommer bli promenader med mys på ängarna hade jag tänkt, om vi kommer oss undan dessa golfspelare vill inte ha en golfboll i huvudet.
Vi ska försöka släppa allt som kommer hända på onsdag och försöka njuta av tiden vi har, jag måste för att orka med de här.
Mamma har tagit med sig Gloria hem till Mickels, tack älskade mamma och pappa för att hon får vara hos er de betyder jätte mycket för oss!

Nej dags att ta ut blommorna ur duschen och bada själv :D

Tack för att ni är ni, utan er klarar jag de aldrig!

Inga kommentarer: