torsdag 29 maj 2008

Fredag

Å inte vilken fredag som helst, Pappa 60 år Grattis efter en mycket speciell natt är jag fruktansvärt trött. Men idag är de bara att bita ihop och gå på över energi, för de är just så de känns jag är tröttare än på väldigt länge men samtidigt väldigt pigg!
Har hunnit med mys i sängen med brudarna, varit ute med tjejerna i de kanon fina vädret fikat och tusen andra saker..
Syster och bäbis sover än, han må ju va de sötaste världen skådat helt underbar lilla älskade Viktor!

Idag ja de blir en dag att minnas, förhoppningsvis hinner vi njuta lite av solen och se Skilda världar som jag snöat in på de här dagarna. Man kommer ju inte ihåg nånting från de där, lite kul är de att se igen!
Ikväll blir de några kalla och ev lite lekar och en massa mys med hela familjen självklart!

Nu ska jag jag rätt på Vilda som tydligen sprungit ut!

1 kommentar:

Carina A sa...

Ha en underbar dag och ge din Pappa en grattiskram från Vildas Gammelmatte =).
/C